Polacy doceniają rodzinne firmy

Skończył się wykreowany w czasach PRL negatywny stereotyp rodzinnego przedsiębiorcy jako prywaciarza-cwaniaka. Dzisiaj większość polskich konsumentów ceni familijne biznesy a nawet są gotowi płacić więcej za ich produkty

Aktualizacja: 20.10.2015 13:37 Publikacja: 20.10.2015 11:16

Tradycja, wysoka jakość, rzetelność, wiarygodność i uczciwość to cechy, które najczęściej kojarzą się Polakom z firmami rodzinnymi - wynika z drugiej edycji raportu "Polacy o firmach rodzinnych" opracowanego na zlecenie Fundacji Firmy Rodzinne. Raport , który powstał na podstawie przeprowadzonych latem br. wywiadów z 1000 Polaków potwierdza, że familijny biznes budzi dzisiaj wśród konsumentów pozytywne skojarzenia. Nie widać już śladów wykreowanego w czasach PRL negatywnego stereotypu, który określał rodzinnych przedsiębiorców jako „prywaciarzy" - cwaniaków, który żerują na naiwności klientów i wyzyskują pracowników.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes
Człowiek ze złotym klozetem, czyli korupcja w rosyjskiej drogówce
Biznes
Zełenski spotka się z Putinem. Chiny i USA na drodze do porozumienia?
Biznes
Wyszukiwarka Google już nie taka popularna. Co zrobi gigant?
Biznes
Londyn uderza w Moskwę największymi sankcjami w historii
Biznes
Nowy prezes PGZ przyszedł z Grupy Azoty
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem