Reklama

Polacy doceniają rodzinne firmy

Skończył się wykreowany w czasach PRL negatywny stereotyp rodzinnego przedsiębiorcy jako prywaciarza-cwaniaka. Dzisiaj większość polskich konsumentów ceni familijne biznesy a nawet są gotowi płacić więcej za ich produkty

Aktualizacja: 20.10.2015 13:37 Publikacja: 20.10.2015 11:16

Tradycja, wysoka jakość, rzetelność, wiarygodność i uczciwość to cechy, które najczęściej kojarzą się Polakom z firmami rodzinnymi - wynika z drugiej edycji raportu "Polacy o firmach rodzinnych" opracowanego na zlecenie Fundacji Firmy Rodzinne. Raport , który powstał na podstawie przeprowadzonych latem br. wywiadów z 1000 Polaków potwierdza, że familijny biznes budzi dzisiaj wśród konsumentów pozytywne skojarzenia. Nie widać już śladów wykreowanego w czasach PRL negatywnego stereotypu, który określał rodzinnych przedsiębiorców jako „prywaciarzy" - cwaniaków, który żerują na naiwności klientów i wyzyskują pracowników.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Reklama
Reklama