Aktualizacja: 26.05.2019 21:00 Publikacja: 26.05.2019 21:00
Foto: materiały prasowe
Banki i instytucje finansowe, dając inteligentnym algorytmom coraz większe pole do działania, wkraczają na zupełnie nowy obszar. Sztuczna inteligencja (AI), wspierana m.in. przez uczenie maszynowe (z ang. machine learning), może całkiem zmienić usługi dla indywidualnych klientów. I to już za kilka lat. Owa rewolucja niesie ze sobą jednak wiele wyzwań związanych m.in. z zaufaniem, ale również kwestiami cyberbezpieczeństwa.
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Bank zanotował w I kwartale wysoki wzrost popytu ze strony klientów biznesowych. Klienci indywidualni nie dopisa...
Bank zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku, co okazało się zgodne z oczekiwaniami an...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas