Reklama
Rozwiń
Reklama

Ambitne cele połączonego Bank BGŻ BNP Paribas

Połączone banki BGŻ i BNP Paribas rozpoczynają działalność pod nową marką BGŻ BNP Paribas. Od 29 czerwca wspólne logo zawiśnie nad ponad 600 oddziałami.

Publikacja: 24.06.2015 13:53

Ambitne cele połączonego Bank BGŻ BNP Paribas

Foto: materiały prasowe

W piątek zostanie uruchomiona też nowa strona internetowa banku oraz wspólny numer infolinni ( dotychczasowe będą nadal działać).

- Nie zmieniają się numery kont ani hasła do logowania, jedynie szata graficzna i logotyp – tłumaczy Małgorzata Nycz, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej i strategii marki w połączonym banku. Wraz ze zmianami startuje kampania marketingowa, a w połowie lipca ruszy kampania reklamowa konta osobistego skierowana do nowych klientów ( wpływające na konto wynagrodzenie ma być oprocentowane w wysokości 4 proc.). Jesienią 2014 Grupa BNP Paribas przejęła Bank BGŻ, w kwietniu 2015 nastąpiła fuzja prawna.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Banki
Dlaczego banki chętnie wchodzą w fintechowe sojusze?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Banki
ING Bank Śląski z dużym zyskiem i rekordem w hipotekach
Banki
Wyniki mBanku nieco rozczarowały. Ale są i tak wyjątkowe dobre
Banki
Bank Pekao z rekordowym zyskiem w III kwartale. Pomaga wzrost kredytów
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Banki
Masowe zwolnienia w największym banku Rosji. Pracę straci 13,5 tysiąca ludzi
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama