Reklama

Ambitne cele połączonego Bank BGŻ BNP Paribas

Połączone banki BGŻ i BNP Paribas rozpoczynają działalność pod nową marką BGŻ BNP Paribas. Od 29 czerwca wspólne logo zawiśnie nad ponad 600 oddziałami.

Publikacja: 24.06.2015 13:53

Ambitne cele połączonego Bank BGŻ BNP Paribas

Foto: materiały prasowe

W piątek zostanie uruchomiona też nowa strona internetowa banku oraz wspólny numer infolinni ( dotychczasowe będą nadal działać).

- Nie zmieniają się numery kont ani hasła do logowania, jedynie szata graficzna i logotyp – tłumaczy Małgorzata Nycz, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej i strategii marki w połączonym banku. Wraz ze zmianami startuje kampania marketingowa, a w połowie lipca ruszy kampania reklamowa konta osobistego skierowana do nowych klientów ( wpływające na konto wynagrodzenie ma być oprocentowane w wysokości 4 proc.). Jesienią 2014 Grupa BNP Paribas przejęła Bank BGŻ, w kwietniu 2015 nastąpiła fuzja prawna.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Banki
BOŚ stawia na szybki rozwój i zielone kredyty mimo wyższych podatków dla banków
Banki
Bank of America szykuje następców prezesa i podnosi płacę minimalną do 25 dolarów
Banki
Nowa strategia mBanku. Cel to większe udziały w rynku i regularne wypłaty dywidendy
Banki
Nieoficjalnie: USA wygrały z Chinami spór o bankierkę Wells Fargo. Wróci do Stanów
Banki
Zła passa banków na GPW: podatki i geopolityka uderzają w wyceny
Reklama
Reklama