Reklama
Rozwiń
Reklama

Ambitne cele połączonego Bank BGŻ BNP Paribas

Połączone banki BGŻ i BNP Paribas rozpoczynają działalność pod nową marką BGŻ BNP Paribas. Od 29 czerwca wspólne logo zawiśnie nad ponad 600 oddziałami.

Publikacja: 24.06.2015 13:53

Ambitne cele połączonego Bank BGŻ BNP Paribas

Foto: materiały prasowe

W piątek zostanie uruchomiona też nowa strona internetowa banku oraz wspólny numer infolinni ( dotychczasowe będą nadal działać).

- Nie zmieniają się numery kont ani hasła do logowania, jedynie szata graficzna i logotyp – tłumaczy Małgorzata Nycz, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej i strategii marki w połączonym banku. Wraz ze zmianami startuje kampania marketingowa, a w połowie lipca ruszy kampania reklamowa konta osobistego skierowana do nowych klientów ( wpływające na konto wynagrodzenie ma być oprocentowane w wysokości 4 proc.). Jesienią 2014 Grupa BNP Paribas przejęła Bank BGŻ, w kwietniu 2015 nastąpiła fuzja prawna.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
ING zagra w rytmie życia i potrzeb klientów
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Banki
Nowa strategia ING BSK. Cel: zostać „najbardziej lubianym bankiem w Polsce”
Banki
Proste i wygodne konto ułatwia prowadzenie biznesu
Banki
UniCredit wraca do Polski i chce rzucić wyzwanie lokalnym bankom
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Banki
Ile podpisano ugód frankowych? Nowe, zaskakujące dane banków
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama