Aktualizacja: 24.06.2015 13:53 Publikacja: 24.06.2015 13:53
Foto: materiały prasowe
W piątek zostanie uruchomiona też nowa strona internetowa banku oraz wspólny numer infolinni ( dotychczasowe będą nadal działać).
- Nie zmieniają się numery kont ani hasła do logowania, jedynie szata graficzna i logotyp – tłumaczy Małgorzata Nycz, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej i strategii marki w połączonym banku. Wraz ze zmianami startuje kampania marketingowa, a w połowie lipca ruszy kampania reklamowa konta osobistego skierowana do nowych klientów ( wpływające na konto wynagrodzenie ma być oprocentowane w wysokości 4 proc.). Jesienią 2014 Grupa BNP Paribas przejęła Bank BGŻ, w kwietniu 2015 nastąpiła fuzja prawna.
Bank zarobił sporo więcej, niż oczekiwali analitycy, liczba nowy pozwów frankowych spada, a obniżka stóp procent...
Bank chwali się silną pozycją lidera we wszystkich obszarach i bardzo wysokim zyskiem w I kwartale. Deklaruje te...
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas