Rpkom

Netia zaczyna promocyjny kongres

Jutro zacznie się kongres „Biznes to rozmowy", w ramach którego operator chce promować swoją markę i usługi pośród klientów z sektora korporacyjnego.
Według informacji, jakie podaje spółka na kongresie zarejestrowało się blisko 800 uczestników, a pośród nich 60-70 proc., to członkowie zarządów i dyrektorzy odpowiedzialni za piony teleinformatyczne w swoich firmach. Spółka nie podaje kosztów organizacji imprezy. Według jej przedstawicieli celem jest kreacja wizerunku i świadomości marki oraz usług Netii w grupie docelowej i zacieśnianie relacji z decydentami. Spółka chce również monitorować jakość popytu na usługi telekomunikacyjne ze strony firm. Kongres będzie trwał jeden dzień. Jeżeli późniejsze badania uczestników wykażą pozytywne efekty eventu Netia planuje realizować go cyklicznie.
Źródło: rpkom.pl

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL