fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

  • 22.04.2019

Samorządy doceniły znaczenie promocji

ROL
Coraz więcej miast zdaje sobie sprawę, że warto się promować. To jednak dopiero początek drogi. Kraków, Gdańsk czy Wrocław są dobrym przykładem dla innych samorządów, ale to wciąż za mało
Wzrastające nakłady na promocję pokazują, że włodarze miast coraz poważniej traktują promocję. Zdanych uzyskanych z ankiet przesłanych do "Rz" od gmin i miast wynika, że ponad 280 z nich przeznaczyło w ubiegłym roku na ten cel 118,5 mln zł, czyli prawie o 50 proc. więcej niż jeszcze rok wcześniej. - Widać wzrost świadomości wśród samorządów, że promocja ma znaczenie dla ich rozwoju - podkreślają eksperci.[srodtytul]Łódź Lyncha[/srodtytul]Choć są już samorządy, które radzą sobie całkiem nieźle z promocją, to większość dopiero do niej się przymierza. Najwięcej wydają oczywiście miasta, a im są większe, tym wyższych wydatków promocyjnych można się spodziewać. I tak, aż po 12 mln zł wydały w minionym roku Wrocław i Łódź. Kolejny na tej liście Gdańsk przeznaczył na promocję o ponad połowę mniej - 5,4 mln zł, a sąsiednia Gdynia 4,8 mln zł. Inne miasto z Pomorza - Szczecin -wydało 4,4 mln zł, Bydgoszcz - nieco ponad 4 mln zł, Krak...
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA

WIDEO KOMENTARZ

REKLAMA