fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Nowe plany Peugeota

AFP
Musimy zwiększyć efektywność naszych europejskich fabryk. Dzisiaj wykorzystanie mocy wynosi w nich ok. 80 proc., musimy więc je zwiększyć ?do 100 proc. – zapowiada Maxim Picat, szef marki Peugeot w rozmowie z Danutą Walewską.
Rz: Na ile zmieniła się strategia kierowanej przez pana marki po tym, jak pakiet udziałów przejął chiński Dongfeng? Nic się nie zmieniło. Przez 20 lat ze sobą współpracujemy, a głównym celem tej współpracy jest zwiększenie sprzedaży peugeotów i citroenów w Chinach. I ostatnie lata, a w szczególności miesiące, są tam dla Peugeota niesłychanie pozytywne, bo sprzedaż rośnie szybciej niż rynek. Może tylko współpracujemy ze sobą jeszcze bliżej. I pewnie będziemy razem otwierać nowe fabryki i zwiększymy sieć dilerów. Z Chin zamierzamy zbadać rynki Azji Południowo-Wschodniej. Bo wiemy, że z autami, jakie wyjeżdżają z naszych fabryk w Chinach, możemy wejść do krajów, gdzie konsumenci mają gust podobny do chińskiego.PSA ma teraz mieć trzy wyraźnie różniące się od siebie marki: Peugeota, Citroena i DS. Na czym polega zmiana? Bo przecież dotychczas także były trzy?Zorientowaliśmy się, że Citroen i Peugeot są zbyt bliskie siebie i wręcz dochod...
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA