fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Boom na gwiazdy w reklamach

Bloomberg
Piotr Mazurkiewicz
Znana twarz w reklamie zazwyczaj jest gwarancją sukcesu. Nic dziwnego, że także polskie firmy chętnie z tego korzystają.
Choć co jakiś czas eksperci przebąkują, że konsumenci chcą w reklamach widzieć osoby do nich podobne, a nie zarabiających krocie celebrytów, to przynajmniej w Polsce nie widać spadku zainteresowania udziałem gwiazd w reklamach. Powód jest prosty – obserwowany już po pierwszych emisjach wzrost sprzedaży.Celebryta przyciąga Dlatego firma Food Care, gdy wprowadzała w 2012 r. na rynek nowy napój energetyczny Black, postawiła na boksera Mike'a Tysona. – W ciągu zaledwie półtora roku obecności na rynku Black stał się jednym z najsilniejszych brandów w tym kraju. W 2012 r. sprzedanych zostało łącznie 100 mln puszek – mówi Wiesław Włodarski, prezes FoodCare.1,06 mln zł za reklamę może oczekiwać piłkarz Robert Lewandowski. To najwięcej z polskich celebrytówFirma, powołując się na dane Nielsena, podaje, że Black z udziałami na poziomie 15,7 proc. pod względem ilościowym jest najchętniej kupowanym napojem energetycznym w Polsce. Przy okazji udziału...
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA