fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Social media: Wizerunek firmy w rękach pracownika

Powierzając podwładnym zadania związane z prowadzeniem profilu firmowego i aktywnością w social media, należy opracować i formalnie wprowadzić zbiór odpowiednich zasad
Fotorzepa, RP Radek Pasterski
Brak reguł, według których podwładni mają kreować obraz pracodawcy w Internecie, działa na jego niekorzyść. To on bowiem odpowiada za szkody wyrządzone przez zatrudnionych osobom trzecim.
Rośnie liczba przedsiębiorców, którzy aktywnie wykorzystują media społecznościowe do komunikacji z rynkiem, tworząc profile promujące ich markę, bieżącą działalność i osiągnięcia. Stworzenie profesjonalnego profilu wymaga dużego nakładu pracy i aktywnego zaangażowania zarówno ze strony samej firmy, jak i jej pracowników.Bezcenne zasady Powierzając podwładnym zadania związane z prowadzeniem profilu firmowego i aktywnością w social media, należy opracować i formalnie wprowadzić zbiór odpowiednich zasad. Właściwa, przemyślana strategia i zorganizowana struktura korzystania z mediów społecznościowych, czy szerzej – z Internetu, pozwala z jednej strony na kontrolę wpisów dokonywanych przez zatrudnionych, a dotyczących pracodawcy, a z drugiej gwarantuje jednolity i spójny przekaz treści dotyczących zakładu.Firmowa polityka social media powinna obejmować zasady uwzględniające wszelkie prawne aspekty wynikające nie tylko z przepisów prawa pracy, a...
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA

WIDEO KOMENTARZ

REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA