Reklama

W Polsce jest nadal sporo miejsca na kolejne punkty

Obecnie w branży dominuje handel spożywczy. Jednak koncepty franczyzowe pojawiają się w nowych sektorach, także gastronomii i innych usługach, również edukacyjnych. To nadal atrakcyjna opcja na start w przedsiębiorczość.

Publikacja: 13.05.2020 11:10

W Polsce jest nadal sporo miejsca na kolejne punkty

Foto: 123RF

Polski rynek franczyzowy rozwija się już od wielu lat i w oczywisty sposób w miarę nasycenia dynamika spada. Nie znaczy to bynajmniej, że potencjał rozwoju się wyczerpuje. Według autorów raportu z portalu Franchising.pl chłonność rynku franczyzy w Polsce obejmuje 1,5–1,7 tys. konceptów, a obecnie jest ich wciąż o kilkaset mniej. Dlatego zdaniem ekspertów w 2020 r. przybędzie kolejnych 2–3 tys. placówek i w kolejnych latach ich liczba ma nadal rosnąć.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Analizy Rzeczpospolitej
Weryfikacja kontrahenta, czyli ocena szans i zagrożeń w sektorze TSL
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama