Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 24.05.2018 22:00 Publikacja: 24.05.2018 21:33
Foto: 123RF
Wchodząca w życie 1 października ustawa o dystrybucji ubezpieczeń poprawi sytuację klientów wobec sprzedawców polis. Pośrednik będzie miał obowiązek przeprowadzania analizy potrzeb klienta, a jeśli przeprowadzi ją źle, klient nie będzie bezradny.
Nowe zasady dotyczyć też będą składania reklamacji. W ustawie o reklamacjach do definicji „podmiotu rynku finansowego" dodany zostanie agent działający na rzecz więcej niż jednego zakładu ubezpieczeń oraz broker w zakresie niezwiązanym z udzielaną ochroną ubezpieczeniową. Będzie to miało bardzo konkretne konsekwencje.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Polska pozostaje najsilniejszym i najważniejszym rynkiem ubezpieczeniowym w naszej części Europy, ale jego dalsz...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Z początkiem września do użytku weszła nowa aplikacja. Dzięki niej kierowcy nie muszą już po szkodzie spisywać p...
Największy polski ubezpieczyciel wzmacnia swoją ofertę życiową. Klientom oferuje wsparcie w ciężkiej chorobie i...
Rada nadzorcza PZU, po konkursie, powierzyła funkcję prezesa Bogdanowi Benczakowi. Nowy prezes będzie kierował t...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Rada nadzorcza PZU wskazała następcę Andrzeja Klesyka na stanowisko prezesa zarządu spółki. Potwierdziły się nie...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas