Reklama

Chłopiec na wózku musiał udowodnić, że może chodzić. Legoland zmieni regulamin

Legoland w Wielkiej Brytanii zmieni część swego regulaminu po tym, jak chłopcu poruszającemu się na wózku inwalidzkim kazano przejść kilka kroków, zanim mógł skorzystać z jednej z atrakcji parku, co wzbudziło sprzeciw matki dziecka. Sprawę opisuje Sky News.

Publikacja: 17.12.2020 21:34

Chłopiec na wózku musiał udowodnić, że może chodzić. Legoland zmieni regulamin

Foto: Rob Young, CC BY 2.0 <https://creativecommons.org/licenses/by/2.0>, via Wikimedia Commons

zew

Jak podaje Sky News, siedmioletni obecnie Sebby Brett cierpi na chorobę podobną do porażenia mózgowego i bez pomocy nie jest w stanie przebyć nawet niewielkiej odległości. W ciągu roku chłopiec przeszedł cztery operacje i nie mógł się doczekać wizyty w Legolandzie w mieście Windsor (hrabstwo Berkshire, Anglia). Zanim Brett mógł we wrześniu ubiegłego roku wsiąść do kolejki Ninjago na terenie Legolandu, otrzymał od obsługi polecenie, aby wstał z wózka inwalidzkiego i wykonał parę kroków.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Archeologia
Sztuka naskalna sprzed 8000 lat odkryta w Centralnej Anatolii
Społeczeństwo
Drony znów zakłócają działanie lotniska w Belgii
Społeczeństwo
Słowacja. Z populacji niedźwiedzi „usunięto” ponad 200 zwierząt
Społeczeństwo
Niedźwiedzie atakują. Władze Japonii reagują na prośby o pomoc, do akcji wkroczyli żołnierze
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Społeczeństwo
Jak nietoperze ratują ważną gałąź meksykańskiej gospodarki
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama