Reklama
Rozwiń
Reklama

Autopoprawka do projektu Kodeksu rodzinnego

- Wsłuchując się w uwagi zgłaszane przez różne środowiska, w tym organizacje pozarządowe, Rzecznik Praw Dziecka uznał, że projekt Kodeksu rodzinnego przedłożony wystąpieniem generalnym z dnia 12 lipca 2018 r. wymaga zmian w zakresie czterech przepisów – czytamy w uzasadnieniu do autopoprawki do projektu Kodeksu rodzinnego. Chodzi m.in. o definicję dziecka, oraz zastąpienie w sprawach o rozwód lub separację, obowiązku sądu skierowania stron do specjalisty powinnością.

Aktualizacja: 29.08.2018 13:41 Publikacja: 29.08.2018 13:26

Autopoprawka do projektu Kodeksu rodzinnego

Foto: www.sxc.hu

Z propozycją podjęcia inicjatywy ustawodawczej Rzecznik Praw Dziecka wystąpił w lipcu br. do Prezydenta RP, Marszałków Sejmu i Senatu, Prezesa Rady Ministrów oraz Przewodniczących Klubów Parlamentarnych i Poselskich oraz Kół Poselskich.

Czytaj także: Kodeks rodzinny i opiekuńczy: władza rodzicielska jest nieprzerwana

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo karne
Gwałt i zabójstwo młodej Białorusinki w centrum stolicy. Dorian S. usłyszał wyrok
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Minister Żurek reaguje na decyzję SN. Sędzia Iwaniec odsunięty od orzekania
Nieruchomości
Co może zrobić KOWR, by odzyskać działkę pod CPK?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama