Reklama

Na Facebooku 94 proc. z 69 mln zdjęć wykorzystywanych dzieci

Do amerykańskiej organizacji non-profit National Center for Missing & Exploited Children (NCMEC) skierowano w ubiegłym roku 69 mln zdjęć zawierających wykorzystywanie seksualne dzieci. 94 proc. materiałów było rozpowszechnianych na Facebooku.

Aktualizacja: 12.10.2020 12:13 Publikacja: 12.10.2020 11:57

Na Facebooku 94 proc. z 69 mln zdjęć wykorzystywanych dzieci

Foto: AFP

Przedstawiciele Facebooku zapowiedzieli pełne szyfrowanie w swoich usługach. Wysyłane treści za pośrednictwem Messengera i Instagrama będą dostępne tylko dla nadawcy i odbiorcy. Podobne rozwiązanie działa już w aplikacji WhatsApp. Zdaniem właścicieli serwisów, ma to poprawić prywatność użytkowników.

Organy ścigania obawiają się, że takie rozwiązanie znacznie wpłynie na zdolność wykrywania działań pedofilskich w sieci oraz zapewnianie ochrony dzieciom.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przestępczość
Demokraci ujawniają maile Epsteina. Czy pogrążą Donalda Trumpa?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Przestępczość
Belgia. Czy to już narkopaństwo?
Przestępczość
Pielęgniarz skazany za zamordowanie 10 pacjentów. Chciał mieć mniej pracy
Przestępczość
Piraci zaatakowali tankowiec u wybrzeży Somalii. Weszli na pokład
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Przestępczość
Prezydent Meksyku napastowana na ulicy. Podejmie kroki prawne
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama