Tak wynika z dużego globalnego badania jakie zleciła firma Kaspersky. Ankietę wypełniła spora grupa 8 tys. respondentów - pracowników małych i średnich firm. Co ciekawe, aż 11 proc. respondentów stwierdziło, że lubi pracować bez ubrania.

Większość respondentów doceniła możliwość pracy w wygodnym ubraniu: 48 proc. zbadanych przyzwyczaiło się do takiego funkcjonowania i chciałoby, aby stało się ono normą w przyszłości. Pracownicy cieszyli się również z wyeliminowania długich dojazdów do pracy, a co za tym idzie z możliwości budzenia się pięć minut przed rozpoczęciem pracy oraz fundowania sobie drzemki w ciągu dnia (36 pro.).

Kontynuując temat odkrytych przez pracowników zalet tzw. nowej normalności, należy wspomnieć, że 27 proc. osób lubi pracować na zewnątrz w ogródku lub na balkonie, a 23 proc. potrafi nawet urządzić sobie serialowy maraton podczas pracy. Pozostałe grzeszne przyjemności pracowników to dłuższe granie w gry wideo (18 proc.), zamawianie jedzenia na wynos (16 proc.) oraz mniej regularne branie prysznica (8 proc.).