Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Wojciech Trojanowski: Cyfrowe technologie wkraczają do branży budowlanej

Głównym wyzwaniem dla branży to zapewnienie wykształcenia osobom, które będą mogły na nowej cyfrowej budowie pracować- mówi Wojciech Trojanowski, członek zarządu Strabag, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Publikacja: 24.10.2019 13:49

#RZECZoBIZNESIE: Wojciech Trojanowski: Cyfrowe technologie wkraczają do branży budowlanej

Foto: tv.rp.pl

Gość ocenił, że cała gospodarka postępuje w kierunku digitalizacji procesów. - Tak samo zmienia się branża budowlana, która wydaje się tradycyjną. Proces realizacji budowy zmienia się bardzo szybko. Tylko firmy tak budujące będą w stanie konkurować w przyszłości - mówił Trojanowski.

Przypomniał, że w branży budowlanej w Polsce pracuje w tej chwili 100 tys. osób mniej niż kilka lat temu, a rynek budowlany notuje rekordy. - Polska jest atrakcyjnym miejscem do inwestowania, więc popyt na usługi budowlane jest coraz większy – tłumaczył gość.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Skanska sprzedaje biurowiec w kompleksie Centrum Południe we Wrocławiu
Nieruchomości
Kuszenie klienta. Kto wygra walkę?
Nieruchomości
Gdzie rosną nowe magazyny
Nieruchomości
Lublin. Mieszkania na wynajem z dopłatami do czynszu
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Nieruchomości
Warszawa. Chętnych na biura więcej niż nowej powierzchni
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama