Z uruchomionej w 2007 r. fabryki MAN  w Niepołomicach wyjechało do tej pory 171 tys. pojazdów. Plany jej powiększenia obejmują budowę nowej hali montażu kabin, nowego magazynu i biur, hali modyfikacji pojazdów pod zamówienia klienta oraz odnawialnego źródła ciepła.

Inwestycja MAN w Niepołomicach będzie korzystać z preferencji dla firm lokujących przedsięwzięcia na terenie stref ekonomicznych. Otrzyma ulgę podatkową w wysokości ok. jednej trzeciej nakładów inwestycyjnych. To maksymalna wartość wsparcia dostępna na tym obszarze.

W kwietniu tego roku AutomotiveSuppliers.pl informował, że MAN wznowił plany zamknięcia swoich zakładów w Steyr, gdyż ich załoga nie zgodziła się na przejęcie fabryki przez nowego inwestora. Produkowane są tam pojazdy ciężarowe oraz komponenty do nich. Fabryka w Steyr zatrudnia ponad 2,3 tys. pracowników. Według austriackich mediów, na które powołuje się AutomotiveSuppliers.pl, produkcja miałaby zostać przeniesiona do zakładu w Niepołomicach. Na czwartkowej konferencji w Krakowskim Parku Technologicznym, gdzie ogłoszono rozbudowę zakładów MAN w Niepołomicach padło pytanie o możliwość przeniesienia linii produkcyjne z Austrii do Polski. Przedstawiciel MAN jednak zaprzeczył.

 MAN posiada w Polsce jeszcze fabrykę autobusów w Starachowicach, gdzie produkowane są zarówno pojazdy jak i podwozia. Na początku października ubiegłego roku uruchomiono tam produkcję seryjną autobusów miejskich zasilanych bateriami elektrycznymi – 12-metrowego Lion’s City E. W pierwszym półroczu 2021 r. uruchomiona zostanie produkcja elektrobusu w wersji przegubowej.