Absolwent SGH na kierunku marketing i zarządzanie, a także Kellogg School of Management na Northwestern University (MBA). Z Ageną Development związany od 2009 r., najpierw jako wiceprezes, a teraz prezes spółki. Od 2012 r. zarządza też firmą Odmet (sektor dystrybucji stali). W latach 2002–2009, pracując w międzynarodowych firmach doradztwa biznesowego (Accenture, AT Kearney), realizował projekty z zakresu opracowania i wdrażania strategii i programów optymalizacji kosztowej dla przedsiębiorstw produkcyjnych i usługowych w Polsce i za granicą (m.in. Telekomunikacja Polska, PKN Orlen, PZU, EDF, Energa, Kompania Piwowarska, PGNiG, US Steel, RWE Stoen, Shell, Halliburton i Vattenfall).
Nieruchomości, bo...
Podoba mi się, że w efekcie mojej pracy powstaje coś namacalnego, realnego, że zostawiam po sobie trwały ślad. Przez lata pracy jako doradca biznesowy zajmowałem się rozwiązywaniem bardzo złożonych problemów i opracowywaniem nowatorskich koncepcji, ale rzadko widziałem efekt ich wdrożenia.
Mój ulubiony budynek w Polsce to...
Sprzeczna 4. Ciekawa architektura, kompleksowe zastosowanie prefabrykacji i lokalizacja w mojej ulubionej dzielnicy Warszawy – na Pradze-Północ.
Hitem na rynku będzie...
Wykorzystanie nowoczesnych technologii informatycznych w procesie sprzedaży. Szczególnie modele 3D, VR (rzeczywistość wirtualna), AR (rozszerzona rzeczywistość). Sprzedawanie przysłowiowej dziury w ziemi, czyli obietnicy przyszłości, stanie się coraz łatwiejsze. Klienci nie będą musieli sobie tej przyszłości wyobrażać, ale będą mogli ją zobaczyć. To już się dzieje.
Gdyby złota rybka obiecała jedną zmianę na rynku nieruchomości, to poprosiłbym o ...
Większą dostępność gruntów inwestycyjnych. To dziś największe wyzwanie i ograniczenie dla rozwoju naszego rynku.