Praktycznie każdy słyszał o najpopularniejszym jajku na świecie, którego zdjęcie pobiło rekord polubień na Instagramie. Zdjęcie jajka polubiło ponad 52 miliony osób i osiągnęło cel, jaki wydawało się chcieć osiągnąć – pobicie popularności zdjęcia Kylie Jenner. Jednak to, co wydawało się bardziej żartem niż czymś poważnym, okazało się być elementem szerszej kampanii na rzecz zdrowia psychicznego.
Od czasu sukcesu na koncie @world_record_egg pojawiły się kolejne zdjęcia jajka. Tym razem jajko pojawia się na zdjęciach uszkodzone. Na każdym w innym stopniu. Ostatni post zawiera klip, na który jajko pęka. Jak twierdzą napisy w klipie, wszystko przez presję, pod jaką było jajko w wyniku sukcesu w mediach społecznościowych. Następnie pojawia się zachęta do tego, by rozmawiać z... gadającym jajkiem (Talking Egg). To oczywiście kampania zachęcająca do sięgnięcia po pomoc w trudnych stanach.