Reklama
Rozwiń
Reklama

Jakich kanałów widzowie chętnie pozbyliby się z multipleksu?

Polacy są zadowoleni z oferty telewizji naziemnej, a przez jej widzów najwyżej oceniany jest Polsat - wynika z najnowszej edycji badania Cyfrowizja, do którego dotarł Business Insider Polska. Natomiast Telewizja Polska zdominowała ranking kanałów, które mogłyby - zdaniem badanych - zniknąć z multipleksu.

Aktualizacja: 29.07.2021 09:29 Publikacja: 29.07.2021 09:14

Jakich kanałów widzowie chętnie pozbyliby się z multipleksu?

Foto: Adobe Stock

Telewizja naziemna oferuje już bezpłatny dostęp do ok. 30 stacji telewizyjnych (ich liczba różni się w zależności od regionu). Według danych firmy Nielsen 35 proc. gospodarstw domowych w Polsce korzysta wyłącznie z tej formy odbioru telewizji. Inni jeśli mają dostęp do stacji ze zwykłej anteny, mają w domu też kablówkę czy dekoder platformy satelitarnej.

Z cyklicznego badania Cyfrowizja, realizowanego przez agencję mediową Wavemaker, wynika, że Polscy telewidzowie deklarują spore zadowolenie z oferty naziemnej telewizji. Ponad połowa z nich jest przekonana, że oferta bezpłatnej telewizji zawiera ciekawe kanały. Odpowiedziało tak 56 proc. pytanych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama