Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 07.09.2020 14:16 Publikacja: 07.09.2020 14:16
Foto: Bloomberg
Zasilona 9 miliardami z państwowej kasy i kredytami gwarantowanymi przez państwo Lufthansa miała nadzieję szybkiej odbudowy biznesu. Tymczasem popyt na loty nadal jest bardzo słaby i np. w końcu sierpnia liczba lotów wykonywanych przez niemieckiego przewoźnika wyniosła jedynie jedną trzecią poziomu sprzed pandemii. Przy tym przewozy pasażerskie spadły aż o 75 proc., a linia wykonywała jedynie połowę z przedkryzysowych regularnych połączeń siatki lotów. Natomiast z floty liczącej przed kryzysem 760 maszyn pozostało w operacjach jedynie 300.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas