Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.09.2020 14:16 Publikacja: 07.09.2020 14:16
Foto: Bloomberg
Zasilona 9 miliardami z państwowej kasy i kredytami gwarantowanymi przez państwo Lufthansa miała nadzieję szybkiej odbudowy biznesu. Tymczasem popyt na loty nadal jest bardzo słaby i np. w końcu sierpnia liczba lotów wykonywanych przez niemieckiego przewoźnika wyniosła jedynie jedną trzecią poziomu sprzed pandemii. Przy tym przewozy pasażerskie spadły aż o 75 proc., a linia wykonywała jedynie połowę z przedkryzysowych regularnych połączeń siatki lotów. Natomiast z floty liczącej przed kryzysem 760 maszyn pozostało w operacjach jedynie 300.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas