Aktualizacja: 02.04.2019 10:00 Publikacja: 02.04.2019 08:31
Foto: AFP
Dwa tygodnie temu miało to być „kilka dni”. Teraz jest zagrożenie, że uziemienie maszyn po katastrofie Etiopian Airways potrwa dodatkowo co najmniej kilka tygodni. Dla linii lotniczych, które zmuszone zostały do odstawienia tych maszyn, to zapowiedź kolejnych wydatków. Średnio wynajęcie maszyny zastępczej kosztuje 250 tys. dolarów miesięcznie, a na świecie nie ma takiego parku zapasowych samolotów, aby mogły zastąpić wszystkie 371 maszyny B737 MAX, jakie już są we flotach przewoźników.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas