Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.04.2018 12:25 Publikacja: 05.04.2018 11:54
Foto: www.boeing.com, Materiały promocyjne
Z dokumentów chińskiego resortu handlu i informacji Boeinga wynika, że cła mogą objąć starsze samoloty wąskokadłubowe. Nie wiadomo było od razu, w jakim zakresie mogą zaszkodzić unowocześnionej wersji rodziny B737 MAX, będącej kluczem przyszłych zysków koncernu, bo w informacji o cłach nie zawarto szczegółów, a producent nie ujawnia wszystkich danych tych samolotów.
Cła dotyczą samolotów o ciężarze własnym od 15 do 45 ton, ale zależnie od definicji tej danej powstaje znak zapytania co do losu nowego szlagierowego B737 MAX 8, bo wydaje się, że większe MAX 9 i MAX 10 nie unikną nowego cła. A stawka jest wysoka. W 2016 r. Stany wyeksportowały do Chin samoloty za 15 mld dolarów, na równi z płodami rolnymi w rodzaju soi też objętej cłami, jako największa kategoria towarów — wynika z danych o handlu USA.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas