Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 24.07.2019 21:00 Publikacja: 24.07.2019 21:00
Foto: Adobe Stock
Producenci troszczą się o jak najniższą cenę, a nie o jakość składników – tak uważa prawie połowa uczestników niedawnego sondażu agencji badawczej Inquiry i firmy ITBC Communication. Przeciwnych opinii było ponaddwukrotnie mniej (20 proc.).
Skąd ten brak zaufania do producentów? – W dużej mierze sami sobie na to zapracowali, wychodząc z założenia, że jak zainwestują w reklamę, to „ciemny lud" i tak wszystko kupi. Teraz jednak czasy się zmieniają; jesteśmy coraz bardziej świadomymi konsumentami – twierdzi w rozmowie z „Rzeczpospolitą" Agnieszka Górnicka, prezes agencji Inquiry. Jej najnowszy sondaż, który objął ponad pół tysiąca osób z całej Polski, potwierdza tę rosnącą świadomość konsumencką Polaków – praktycznie każdy z uczestników badania twierdzi, że zwraca uwagę na informacje o produktach spożywczych.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
82 proc. Polaków zanim wybierze się na zakupy, nawet do stacjonarnego sklepu, sprawdza informacje o poszukiwanyc...
Chiny nie przejęły się groźbami Donalda Trumpa wprowadzenia nowych, wysokich ceł i odwołania planowanego spotkan...
Prezydentowi ChRL Xi Jinpingowi bardzo zależy na tym, by uzyskać od Donalda Trumpa deklarację dotyczącą sprzeciw...
Prezydent USA Donald Trump podpisał umowę z brytyjsko-szwedzkim koncernem farmaceutycznym AstraZeneca, zgodnie z...
Konflikt między USA a Chinami znów się zaostrza. Donald Trump zagroził w piątek „masowym” podniesieniem ceł na t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas