Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.07.2019 21:00 Publikacja: 24.07.2019 21:00
Foto: Adobe Stock
Producenci troszczą się o jak najniższą cenę, a nie o jakość składników – tak uważa prawie połowa uczestników niedawnego sondażu agencji badawczej Inquiry i firmy ITBC Communication. Przeciwnych opinii było ponaddwukrotnie mniej (20 proc.).
Skąd ten brak zaufania do producentów? – W dużej mierze sami sobie na to zapracowali, wychodząc z założenia, że jak zainwestują w reklamę, to „ciemny lud" i tak wszystko kupi. Teraz jednak czasy się zmieniają; jesteśmy coraz bardziej świadomymi konsumentami – twierdzi w rozmowie z „Rzeczpospolitą" Agnieszka Górnicka, prezes agencji Inquiry. Jej najnowszy sondaż, który objął ponad pół tysiąca osób z całej Polski, potwierdza tę rosnącą świadomość konsumencką Polaków – praktycznie każdy z uczestników badania twierdzi, że zwraca uwagę na informacje o produktach spożywczych.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wszystkie kraje świata miały czas do 9 lipca na wypracowanie umów handlowych z USA. Prezydent Donald Trump przes...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas