Reklama

E-platformy wygryzają sklepy

Wielu sprzedawców w jednym miejscu to najskuteczniejszy sposób na sukces. Platformy marketplace to już połowa polskiego handlu internetowego, a wciąż pojawiają się nowe możliwości.

Aktualizacja: 14.03.2021 21:19 Publikacja: 14.03.2021 21:00

E-platformy wygryzają sklepy

Foto: Adobe Stock

Udział platform w zakupach szacowany jest na już na ok. 50 proc., a bezpośrednio samych e-sklepów to ok. 40 proc. Ich oferta jest szeroka – od eBay, Zalando po rodzimych sprzedawców, którzy także wpuszczają sprzedawców zewnętrznych na swój serwis.

– Na Empik Marketplace produkty wystawia blisko 2 tys. sprzedawców, ponad trzykrotnie więcej niż rok temu. Naszym celem jest podwojenie tej liczby do końca 2021 r. – mówi Karol Ignatowicz, dyrektor ds. e-commerce i zarządzania wartością klienta w Grupie Empik. Na platformie obecne są takie marki jak Tchibo, Intersport, Inglot, Miele, Dr Irena Eris, Lavazza. - Przekroczyliśmy próg 2 mln zamówień na Empik Marketplace. Osiągnięcie pierwszego miliona zajęło nam ponad dwa lata od startu usługi w 2017 r. Na drugi czekaliśmy 9 miesięcy, a trzeciego spodziewamy się w drugiej połowie roku – dodaje.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
JD.com przejmuje udziały w właścicielu MediaMarkt i Saturn. Jest zgoda niemieckiego urzędu
Handel
Carrefour może zniknąć z Polski. Ruszyła sprzedaż handlowego giganta
Handel
Allegro zaskakuje wynikami. Poprzeczka idzie w górę
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Reklama
Reklama