Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.03.2021 21:19 Publikacja: 14.03.2021 21:00
Foto: Adobe Stock
Udział platform w zakupach szacowany jest na już na ok. 50 proc., a bezpośrednio samych e-sklepów to ok. 40 proc. Ich oferta jest szeroka – od eBay, Zalando po rodzimych sprzedawców, którzy także wpuszczają sprzedawców zewnętrznych na swój serwis.
– Na Empik Marketplace produkty wystawia blisko 2 tys. sprzedawców, ponad trzykrotnie więcej niż rok temu. Naszym celem jest podwojenie tej liczby do końca 2021 r. – mówi Karol Ignatowicz, dyrektor ds. e-commerce i zarządzania wartością klienta w Grupie Empik. Na platformie obecne są takie marki jak Tchibo, Intersport, Inglot, Miele, Dr Irena Eris, Lavazza. - Przekroczyliśmy próg 2 mln zamówień na Empik Marketplace. Osiągnięcie pierwszego miliona zajęło nam ponad dwa lata od startu usługi w 2017 r. Na drugi czekaliśmy 9 miesięcy, a trzeciego spodziewamy się w drugiej połowie roku – dodaje.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Chiński koncern chce przejąć większościowy pakiet udziałów w niemieckim właścicielu sieci MediaMarkt i Saturn. B...
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas