Reklama

Promocje tak, ale w sklepie, a nie w sieci

Wyprzedaże to wciąż najpopularniejszy rodzaj promocji, z jakich korzystają klienci. Akcje internetowe, takie jak czarny piątek, dopiero się przebijają.

Aktualizacja: 14.02.2017 20:45 Publikacja: 14.02.2017 18:52

Foto: Bloomberg

Z raportu firmy KPMG wynika, że 70 proc. Polaków robi promocyjne zakupy w sklepach stacjonarnych. Z kolei osoby nawet kupujące w internecie, w okresach promocyjnych rzadziej korzystają z tej formy.

– Niska popularność akcji promocyjnych takich jak czarny piątek i cyfrowy poniedziałek wynika częściowo z ich ograniczonej skali. Wielu sprzedawców obejmowało przeceną jedynie wybrane produkty, a sam rabat rzadko przekraczał 50 proc. – mówi Jan Karasek, partner w dziale usług doradczych w KPMG w Polsce.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Handel
Towar za towar. Rozkręca się handel barterowy między Rosją a Chinami
Reklama
Reklama