Reklama
Rozwiń
Reklama

Promocje tak, ale w sklepie, a nie w sieci

Wyprzedaże to wciąż najpopularniejszy rodzaj promocji, z jakich korzystają klienci. Akcje internetowe, takie jak czarny piątek, dopiero się przebijają.

Aktualizacja: 14.02.2017 20:45 Publikacja: 14.02.2017 18:52

Foto: Bloomberg

Z raportu firmy KPMG wynika, że 70 proc. Polaków robi promocyjne zakupy w sklepach stacjonarnych. Z kolei osoby nawet kupujące w internecie, w okresach promocyjnych rzadziej korzystają z tej formy.

– Niska popularność akcji promocyjnych takich jak czarny piątek i cyfrowy poniedziałek wynika częściowo z ich ograniczonej skali. Wielu sprzedawców obejmowało przeceną jedynie wybrane produkty, a sam rabat rzadko przekraczał 50 proc. – mówi Jan Karasek, partner w dziale usług doradczych w KPMG w Polsce.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama