Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 22.07.2020 19:08 Publikacja: 22.07.2020 19:04
Foto: Adobe Stock
Z już trzeciej edycji badania IRCenter analizującego ścieżki zakupowe on-line w Polsce wynika, że 34 proc. ankietowanych rozpoczyna szukanie produktów od platform handlowych typu Allegro czy Amazon. „Rzeczpospolita” jako pierwsza publikuje wyniki tych badań. Taka liczba zwolenników platform oznacza wzrost o 5 pkt proc. w stosunku do edycji badania z 2019 r. i ten kanał zyskuje zdecydowanie najszybciej. Sklepy internetowe jako początek procesu zakupowego wskazało 16 proc. badanych i zyskały jedynie 1 pkt proc.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Chiński koncern chce przejąć większościowy pakiet udziałów w niemieckim właścicielu sieci MediaMarkt i Saturn. B...
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas