Reklama

Totalizator Sportowy idzie do sieci. E-commerce to jego nowy napęd

Państwowy operator pisze nowy rozdział w swojej historii. Uruchomienie internetowej platformy z grami Lotto i jedynego legalnego kasyna internetowego to największe zmiany w ciągu ponad 60 lat działalności tej firmy.

Publikacja: 20.12.2018 20:00

Obok sukcesywnego zwiększania zasięgu kanału online Totalizator Sportowy chce równocześnie rozwijać

Obok sukcesywnego zwiększania zasięgu kanału online Totalizator Sportowy chce równocześnie rozwijać sieć kolektur Lotto i naziemnych salonów gier na automatach. Tych drugich jest kilkanaście w całej Polsce, a kolejne czekają na otwarcie. W sumie – w ramach testów – w ciągu pięciu lat operator może ustawić nawet 38 tys. automatów

Foto: materiały prasowe

materiał we współpracy z totalizatorem sportowym

Handel internetowy w Polsce rośnie jak na drożdżach. Rodzimi internauci na e-zakupy wydadzą w tym roku 50 mld zł. Według prognoz w 2020 r. ma to być już 70 mld zł. Dane Eurostatu pokazują, że niemal co drugi dorosły nasz rodak kupuje w sieci. Perspektywy dalszych zwyżek są ogromne. Wystarczy zauważyć, że ten segment sprzedaży w Polsce odpowiada dziś za 7 proc. całego handlu, podczas gdy globalna średnia jest na poziomie 10 proc.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Biznes
Potężny atak hakerski. Wyciekły dane logowania ponad 140 tysięcy kont Polaków
Biznes
Sankcje na Rosję opóźnione, spór CDU–SPD i propozycja reparacji Prezydenta
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Reklama
Reklama