Reklama
Rozwiń

Polskie meble mierzą wyżej

Meble z Polski, doceniane w świecie przez partnerów handlowych, mają być teraz synonimem nowoczesności – zakłada nowa strategia dla polskiej branży meblarskiej.

Aktualizacja: 12.03.2019 21:49 Publikacja: 12.03.2019 21:00

Polskie meble mierzą wyżej

Foto: Adobe Stock

Polska branża meblowa w ciągu dekady podwoiła swój potencjał i wspięła się na szczyt. Jesteśmy szóstym największym producentem i trzecim–czwartym eksporterem mebli w skali globalnej. Teraz nowa strategia opracowana na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ma jeszcze skuteczniej budować pozycję polskich mebli na rynkach międzynarodowych, wzmacniać ich rozpoznawalność i konkurencyjność.

– Nie mamy złudzeń, narodową markę buduje się skoordynowanymi działaniami przez lata, nawet pokolenia. Dobrze, jeśli efekty naszych wysiłków będą zauważalne w ciągu najbliższej dekady – mówi Paulina Zadura, dyrektor Departamentu Analiz i Strategii PARP. – Od maja zeszłego roku, gdy rozpoczynaliśmy prace nad strategią, każdy pomysł dyskutowaliśmy z przedsiębiorcami.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Biznes
102 przypadki konfiskaty prywatnych majątków w Rosji. Miliardy dolarów na wojnę
Biznes
Największy atak na Ukrainę, InPost z kolejnym przejęciem, Polska celem hakerów
Biznes
Czy grozi nam cybernetyczna kapitulacja? Wojna w internecie się nasila
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama