Reklama
Rozwiń
Reklama

Prof. Hanna Litwińczuk: Doradzanie jest coraz ryzykowniejsze

Obserwujemy wprowadzanie koncepcji „uszczelniania systemu podatkowego” przy braku troski o to, czy i jakim kosztem podatnicy zdołają się do nich dostosować – mówi prof. Hanna Litwińczuk, Uniwersytet Warszawski.

Publikacja: 20.04.2023 03:00

Hanna Litwińczuk

Hanna Litwińczuk

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Jak ocenia pani, jako członkini kapituły, która wybrała najlepszych doradców podatkowych w poszczególnych dziedzinach, ich sukcesy?

Sukcesy doradców robią wrażenie, zwłaszcza opracowywanie wielu projektów dotyczących restrukturyzacji dużych grup międzynarodowych, w których zaangażowany był majątek liczony w dziesiątkach milionów złotych. Czasami były to całkowicie nowatorskie koncepcje, bo uwzględniające nowe przepisy, co do których brak jeszcze praktyki interpretacyjnej. Wielu doradców znalazło także czas na udział w konferencjach.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo w Polsce
Koniec niechcianych polowań? Co się zmieni w prawie łowieckim
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Prawo w Polsce
Rozliczenia rządów PiS przez Waldemara Żurka. Przeważają negatywne oceny
Konsumenci
Frankowicze. Sąd nie zawsze związany stanowiskiem sądu odwoławczego
Spadki i darowizny
O ważności wydziedziczenia i zachowku. Jak napisać skuteczny testament?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Sądy i trybunały
Katarzyna Piotrowska: Warto wrócić do prac nad tablicami alimentacyjnymi
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama