Reklama

Słodka wizytówka Bydgoszczy

Feliks Sowa niemal 70 lat temu otworzył swój pierwszy lokal. Potem biznes przejął Adam Sowa i z małej cukierni stworzył jedną z największych sieci w Polsce. W ekspansji pomagają mu dzieci: Aleksandra i Michał.

Aktualizacja: 13.08.2015 23:21 Publikacja: 13.08.2015 22:00

Foto: Rzeczpospolita

Jest niedziela. Niepisana tradycja nakazuje po kościele zajść do cukierni po lody. Gdzie? Lokali w okolicy wprawdzie jest kilka, ale przed jednym kolejka jest zdecydowanie najdłuższa. To Sowa – czyli wizytówka Bydgoszczy. Mało kto zdaje sobie sprawę z tego, że ta rodzinna cukiernia nadzwyczaj skutecznie podbija rynek i ma już ponad 150 lokali.

– Dochodzą do nas sygnały, że staliśmy się wizytówką Bydgoszczy, gdzie mieści się siedziba naszej firmy. Mieszkańcy polecają przyjezdnym gościom, w ramach zwiedzania miasta, nasze punkty zlokalizowane przy Starówce. To bardzo miłe, bo tutaj wszystko się zaczęło. Tradycja produkcji naszych słodkich wyrobów sięga 1946 roku i trwa nieprzerwanie do dziś – mówi „Rz" Adam Sowa.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Wydarzenia Gospodarcze
Rolnictwo w obliczu nowych wyzwań
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Wydarzenia Gospodarcze
Startuje Agro Show – największe targi rolnicze w Europie
Wydarzenia Gospodarcze
Siła budownictwa w polskiej gospodarce
Wydarzenia Gospodarcze
Szukajmy przyczyn, nie skutków. Kiedy profilaktyka wkracza na pierwszy plan?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Wydarzenia Gospodarcze
Rola uczelni w rozwoju AI dla strategicznych potrzeb państwa
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama