Aktualizacja: 30.03.2018 09:48 Publikacja: 30.03.2018 09:48
Foto: Fotorzepa
O wyborze zwycięzców zdecydował m.in. stopień zaangażowania firmy w działalność charytatywną, sponsorską czy realizowana polityka z zakresu emloyer branding oraz inne pozytywne działania wewnątrz i na zewnątrz organizacji. „Nasi pracownicy mają dostęp do bogatego pakietu socjalnego, możliwość korzystania z szerokiego wachlarza szkoleń. Wspieramy także ich aktywność sportową. Jesteśmy otwarci na potrzeby pracowników, dopuszczamy zdalną formę współpracy czy zatrudnienie w niepełnym wymiarze etatu" – podkreśla w wywiadzie dla „Dziennika Gazety Prawnej" Therese Baginski, Partner we wrocławskim biurze Rödl & Partner.
Mój klient nie przyznał się do zarzucanych mu czynów; złożył oświadczenie dotyczące swojej kondycji zdrowotnej –...
Rzecznik Praw Pacjenta wypłaci pacjentowi najwyższą możliwą do przyznania sumę świadczenia kompensacyjnego z Fun...
Sąd Najwyższy uznał w środę częściowo skargi Karola Nawrockiego i Marka Jakubiaka, którzy zakwestionowali niektó...
Czy złożenie w akcie notarialnym nieprawdziwego oświadczenia stanowi przestępstwo? Sprawę, na kanwie historii z...
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas