Katarzyna Buczkiewicz: Dziesięć błędów w marketingu kancelarii prawnych

Konsekwencją braku strategii i planu marketingowego jest zazwyczaj niedostosowanie przekazu do grupy docelowej, co może skutkować brakiem zainteresowania kancelarią - pisze Katarzyna Buczkiewicz, ekspert ds. PR i marketingu prawniczego.

Publikacja: 07.05.2025 04:40

Dziesięć błędów w marketingu kancelarii prawnych

Dziesięć błędów w marketingu kancelarii prawnych

Foto: Adobe Stock

Na dzisiejszym konkurencyjnym rynku usług prawniczych skuteczny marketing jest najważniejszy dla pozyskiwania klientów, budowania marki i utrzymania przewagi konkurencyjnej. Niestety, wiele kancelarii popełnia podstawowe błędy, które ograniczają ich rozwój. Poniżej przedstawiam najważniejsze z nich wraz z refleksją i pytaniami, które pomogą ocenić własną strategię.

Brak jasno określonej strategii marketingowej

Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Rzecz o prawie
Bjørn Berge: Społeczeństwo obywatelskie nie jest w odwrocie, ale…
Rzecz o prawie
Jacek Dubois: To już trzydzieści lat
Rzecz o prawie
Piotr Szymaniak: UODO zdecydował ws. upublicznienia danych o zdrowiu Ryszarda Cyby
Rzecz o prawie
Robert Damski: Czasem wizyta w kasynie może skutkować wizytą u komornika
Rzecz o prawie
Mikołaj Małecki: Kodeks Ziobry nie zapobiegł zbrodni