Aktualizacja: 23.05.2025 06:30 Publikacja: 07.05.2025 04:40
Dziesięć błędów w marketingu kancelarii prawnych
Foto: Adobe Stock
Na dzisiejszym konkurencyjnym rynku usług prawniczych skuteczny marketing jest najważniejszy dla pozyskiwania klientów, budowania marki i utrzymania przewagi konkurencyjnej. Niestety, wiele kancelarii popełnia podstawowe błędy, które ograniczają ich rozwój. Poniżej przedstawiam najważniejsze z nich wraz z refleksją i pytaniami, które pomogą ocenić własną strategię.
Zdolność społeczeństwa obywatelskiego do obrony praworządności jest coraz bardziej zagrożona. Cieszy mnie zobowi...
Kiedy zaczynałem swoją prawniczą przygodę, najnowocześniejszym urządzeniem była elektryczna maszyna do pisania....
Nie ma podstaw do wszczęcia postępowania w sprawie kierownictwa MS – uznał UODO. Chodzi o szczegółowe informacje...
Praca na etacie chroni przed egzekucją, a prowadzenie własnej działalności już nie. W dyskusji o składce zdrowot...
Zabójstwa, do który doszło w szpitalu uniwersyteckim w Krakowie i na kampusie Uniwersytetu Warszawskiego mogły z...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas