Reklama

Katarzyna Buczkiewicz: Dziesięć błędów w marketingu kancelarii prawnych

Konsekwencją braku strategii i planu marketingowego jest zazwyczaj niedostosowanie przekazu do grupy docelowej, co może skutkować brakiem zainteresowania kancelarią - pisze Katarzyna Buczkiewicz, ekspert ds. PR i marketingu prawniczego.

Publikacja: 07.05.2025 04:40

Dziesięć błędów w marketingu kancelarii prawnych

Dziesięć błędów w marketingu kancelarii prawnych

Foto: Adobe Stock

Na dzisiejszym konkurencyjnym rynku usług prawniczych skuteczny marketing jest najważniejszy dla pozyskiwania klientów, budowania marki i utrzymania przewagi konkurencyjnej. Niestety, wiele kancelarii popełnia podstawowe błędy, które ograniczają ich rozwój. Poniżej przedstawiam najważniejsze z nich wraz z refleksją i pytaniami, które pomogą ocenić własną strategię.

Brak jasno określonej strategii marketingowej

Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Rzecz o prawie
Ewa Szadkowska: Pieniądze winy nie zmyją
Rzecz o prawie
Jarosław Gwizdak: To co w końcu zdecydował TSUE?
Rzecz o prawie
Joanna Parafianowicz: AI to jedynie narzędzie. Jak młotek
Rzecz o prawie
Marlena Pecyna: Praworządność w praktyce, czyli kilka uwag po wyroku TSUE
Rzecz o prawie
Jacek Zaleśny: Obywatelstwo polskie niczym klapki na bazarze – dla każdego?
Reklama
Reklama