Reklama
Rozwiń
Reklama

Katarzyna Buczkiewicz: Dziesięć błędów w marketingu kancelarii prawnych

Konsekwencją braku strategii i planu marketingowego jest zazwyczaj niedostosowanie przekazu do grupy docelowej, co może skutkować brakiem zainteresowania kancelarią - pisze Katarzyna Buczkiewicz, ekspert ds. PR i marketingu prawniczego.

Publikacja: 07.05.2025 04:40

Dziesięć błędów w marketingu kancelarii prawnych

Dziesięć błędów w marketingu kancelarii prawnych

Foto: Adobe Stock

Na dzisiejszym konkurencyjnym rynku usług prawniczych skuteczny marketing jest najważniejszy dla pozyskiwania klientów, budowania marki i utrzymania przewagi konkurencyjnej. Niestety, wiele kancelarii popełnia podstawowe błędy, które ograniczają ich rozwój. Poniżej przedstawiam najważniejsze z nich wraz z refleksją i pytaniami, które pomogą ocenić własną strategię.

Brak jasno określonej strategii marketingowej

Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Rzecz o prawie
Agata Łukaszewicz: Areszt i pieniądze ważniejsze niż słowo
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Rzecz o prawie
Katarzyna Batko-Tołuć: Samorząd nam się udał
Rzecz o prawie
Jacek Dubois: Jak mocną walutą jest słowo
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Rzecz o prawie
Dawid Bartłomiej Karolak: Rozwód w erze komunikatorów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama