Katarzyna Buczkiewicz: Dziesięć błędów w marketingu kancelarii prawnych

Konsekwencją braku strategii i planu marketingowego jest zazwyczaj niedostosowanie przekazu do grupy docelowej, co może skutkować brakiem zainteresowania kancelarią - pisze Katarzyna Buczkiewicz, ekspert ds. PR i marketingu prawniczego.

Publikacja: 07.05.2025 04:40

Dziesięć błędów w marketingu kancelarii prawnych

Dziesięć błędów w marketingu kancelarii prawnych

Foto: Adobe Stock

Na dzisiejszym konkurencyjnym rynku usług prawniczych skuteczny marketing jest najważniejszy dla pozyskiwania klientów, budowania marki i utrzymania przewagi konkurencyjnej. Niestety, wiele kancelarii popełnia podstawowe błędy, które ograniczają ich rozwój. Poniżej przedstawiam najważniejsze z nich wraz z refleksją i pytaniami, które pomogą ocenić własną strategię.

Brak jasno określonej strategii marketingowej

Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Rzecz o prawie
Ewa Szadkowska: I co z tym planem B?
Rzecz o prawie
Andrzej Paterek von Sperling:: O "szybkich rozwodach" przed kierownikiem USC
Rzecz o prawie
Robert Damski: Jak spór o praworządność wykorzystują dłużnicy
Rzecz o prawie
Arkadiusz Sobczyk: Domniemanie stosunku pracy? To nie takie proste
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Rzecz o prawie
Mikołaj Małecki: Jak chronić dzieci sztucznej inteligencji