Aktualizacja: 14.08.2019 20:35 Publikacja: 14.08.2019 15:06
Foto: Bloomberg
Od stycznia do końca lipca koncern wydał klientom 258 maszyn wobec 417 rok temu, ustępując zdecydowanie Airbusowi, który w tym samym czasie dostarczył 458 sztuk. Ogłoszone dane wskazują, że Amerykanie stracą pozycję największego producenta samolotów na świecie, na której byli od 7 lat.
Wąskokadłubowe MAXy uziemiono na świecie po dwóch tragicznych katastrofach prawdopodobnie z tego samego powodu. W lipcu koncern podał o największej dotychczas stracie kwartalnej na skutek rosnących kosztów usunięcia wszystkich problemów w MAXach i uprzedził, że może wstrzymać ich produkcję, jeśli organy nadzoru lotnictwa na świecie nie wydadzą wkrótce zgody na ponowne loty.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas