Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.10.2019 11:10 Publikacja: 26.10.2019 08:56
Foto: Bloomberg
Indonezyjscy śledczy uznali, że tę tragedię spowodowało kilka czynników, m.in. wadliwe zaprojektowanie systemu zapobiegającego przeciągnięciu MCAS, niedostateczne przeszkolenie pilotów, którzy popełnili błędy i złe serwisowanie samolotu przez mechaników. W raporcie zawarto zalecenia dla Boeinga, linii lotniczej, amerykańskiego urzędu lotnictwa FAA i dla innych urzędów.
„W zaprojektowaniu i certyfikacji systemu MCAS nie wzięto odpowiednio pod uwagę możliwości utraty kontroli nad samolotem" — stwierdzono. Wskazano też na niedoskonałości w łączności z załogą i w podręczniku dla pilotów, uznano, że sygnały alarmowe zdezorientowały pilotów. Raport zwrócił uwagę na niestaranną wymianę jednego z czujników, który dawał błędne odczyty.
Boeing uniknie oskarżenia przez władze federalne o oszustwo, które doprowadziło do dwóch katastrof B737 MAX — og...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Spółka Centralny Port Komunikacyjny ogłosiła postępowanie w trybie dialogu konkurencyjnego na wybór generalnego...
Decyzją Donalda Trumpa wstrzymany został eksport z USA do Chin kluczowych komponentów do budowy silników samolot...
Strajk fińskiej organizacji związkowej Ilmailualan Unioni (IAU) po raz kolejny zmusiły Finnaira do odwołania rej...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Rozwój rynku lotniczego w Polsce, jeden z najbardziej dynamicznych w Europie, spowodował zainteresowanie światow...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas