Aktualizacja: 07.09.2020 14:16 Publikacja: 07.09.2020 14:16
Foto: Bloomberg
Zasilona 9 miliardami z państwowej kasy i kredytami gwarantowanymi przez państwo Lufthansa miała nadzieję szybkiej odbudowy biznesu. Tymczasem popyt na loty nadal jest bardzo słaby i np. w końcu sierpnia liczba lotów wykonywanych przez niemieckiego przewoźnika wyniosła jedynie jedną trzecią poziomu sprzed pandemii. Przy tym przewozy pasażerskie spadły aż o 75 proc., a linia wykonywała jedynie połowę z przedkryzysowych regularnych połączeń siatki lotów. Natomiast z floty liczącej przed kryzysem 760 maszyn pozostało w operacjach jedynie 300.
- Nie będzie można żądać wydania nieruchomości, zanim nie zaproponuje się właścicielowi zaliczki w wys. 85 proc....
Indie podpisały wreszcie umowę kupna dla swojej marynarki wojennej 26 myśliwców Rafale za 630 mld rupii (6,5 mld...
Wyjaśniła się sytuacja amerykańskiej firmy lotniczej. Boeing postanowił przejąć ją (ponownie, po wyodrębnieniu j...
Chiny są gotowe do wznowienia normalnej współpracy z firmami z USA – poinformowało chińskie Ministerstwo Handlu....
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W magazynach w Rosji czeka na klientów pół miliona niesprzedanych samochodów. 350 tysięcy z nich to auta chiński...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas