Aktualizacja: 17.02.2016 15:53 Publikacja: 17.02.2016 15:53
Przewoźnik znad Zatoki zamówił w Tuluzie 50 samolotów A320neo, pierwszą maszynę miał odebrać w grudniu, ale nie zgodził się z powodu problemów z silnikami, samolot trafił w styczniu do Lufthansy.
Prezes linii Akbar al-Baker, znany skądinąd z wyśrubowanych wymagań - zapytany o wyjaśnienia, stwierdził: - Jest mnóstwo rzeczy nie tak z A320neo, z silnikami, więc odmówiliśmy przyjęcia tych samolotów.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas