Aktualizacja: 05.07.2023 06:13 Publikacja: 05.07.2023 03:00
Gwałtowny wzrost popytu na statki wydłużył żywotność wielu z nich. Od siedmiu miesięcy nie zezłomowano dużego tankowca
Foto: AdobeStock
Wkrótce po inwazji Rosji na Ukrainę grupa „bezimiennych” handlarzy, pośredników i inwestorów wykupiła setki starych i przeznaczonych na złom tankowców, aby utrzymać dostawy rosyjskiej ropy, której transport morski Zachód obłożył sankcjami. Według niektórych szacunków, w ten sposób „flota cieni”, która wcześniej transportowała już ropę Wenezueli i Iranu, rozrosła się z ok. 600 do ponad 900 statków – pisze Bloomberg.
Nowa wersja programu dopłat do rowerów elektrycznych będzie uboższa od planowanej w ubiegłym roku. 50 mln zł ma...
Wierzę w to, że docelowo to PPL może stać się podmiotem zarządzającym nowym centralnym lotniskiem, albo przynajm...
Protest pracowników lotniska w Helsinkach spowoduje zakłócenia w rozkładzie Finnaira. To kolejne kłopoty fińskie...
Pracownicy francuskiej kolej SNCF będzie strajkować od 5 do 11 maja na apel SUD-Rail i CGT. Mimo wielu spotkań z...
Największe amerykańskie linie lotnicze wnioskują do Federal Aviation Administration o zwolnienie z obowiązku wyk...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas