Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.07.2025 20:57 Publikacja: 03.05.2022 22:11
Foto: Bloomberg
Rekordowe 20-godzinne loty mają zacząć się pod koniec 2025 r. Qantas będzie do nich potrzebować samolotów A350-1000 w specjalnej konfiguracji premiowanych miejsc i o zmniejszonej do 238 miejsc zdolności przewozowej. Drogie paliwo i mniejsza liczba podróżnych oznaczają, że miejsca w klasach premium muszą być droższe, aby zapewnić rentowność takich połączeń. Qantas nie ujawnił teraz, ile będzie kosztować taki bilet.
Zapowiadane od dawna loty zapewnią Australijczykom przewagę na rynku, bo dotychczas wszyscy przewoźnicy — British, Airways, Singapore Airlines, Cathay Pacific, Emirates i Qatar Airways — musieli gdzieś lądować na nabranie paliwa. Stąd połączenie to nazywano kangurowym szlakiem.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas