Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 27.08.2025 16:53 Publikacja: 12.04.2022 15:00
Foto: Adobe Stock
Rosyjski regulator ruchu lotniczego Rosawiacja nie ukrywa swojego oburzenia. I zapewnia, że wszystkie maszyny, które pozostają własnością zachodnich firm leasingowych, ale zostały już przerejestrowane i znacjonalizowane mogą operować bez jakichkolwiek zagrożeń.
„Ta decyzja została podjęta przez Komisję Europejską jednogłośnie i in absentia. I nie wzięto pod uwagę stanu technicznego naszej floty i jakości naszej obsługi technicznej” — czytamy w oświadczeniu regulatora. Jednocześnie oficjalna agencja rosyjska, TASS wskazuje, że to nikt inny, tylko właśnie Bruksela jest winna tego, że rosyjscy przewoźnicy nie mają części zamiennych do przerejestrowanych maszyn, bo sama zakazała ich eksportu do Rosji. Rosawiacja podkreśla również, że wszystkie najważniejsze linie lotnicze z tego kraju, w tym Aeroflot, Rossija i S7 posiadają niezbędne dokumenty umożliwiające im normalne operacje i są serwisowane zgodnie z wcześniejszymi harmonogramami.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas