Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 25.10.2025 19:20 Publikacja: 12.04.2022 15:00
Foto: Adobe Stock
Rosyjski regulator ruchu lotniczego Rosawiacja nie ukrywa swojego oburzenia. I zapewnia, że wszystkie maszyny, które pozostają własnością zachodnich firm leasingowych, ale zostały już przerejestrowane i znacjonalizowane mogą operować bez jakichkolwiek zagrożeń.
„Ta decyzja została podjęta przez Komisję Europejską jednogłośnie i in absentia. I nie wzięto pod uwagę stanu technicznego naszej floty i jakości naszej obsługi technicznej” — czytamy w oświadczeniu regulatora. Jednocześnie oficjalna agencja rosyjska, TASS wskazuje, że to nikt inny, tylko właśnie Bruksela jest winna tego, że rosyjscy przewoźnicy nie mają części zamiennych do przerejestrowanych maszyn, bo sama zakazała ich eksportu do Rosji. Rosawiacja podkreśla również, że wszystkie najważniejsze linie lotnicze z tego kraju, w tym Aeroflot, Rossija i S7 posiadają niezbędne dokumenty umożliwiające im normalne operacje i są serwisowane zgodnie z wcześniejszymi harmonogramami.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Odczyty z czarnych skrzynek wyjaśnią, jak doszło do incydentu na lotnisku w Hongkongu. Boeing 747 w wersji carg...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
– Chcemy pokazać jak ważne jest lotnictwo dla polskiej gospodarki. Nie mówiąc oczywiście o jego roli w obronnośc...
Władimir Putin bardzo chciał, żeby kolejne spotkanie z Donaldem Trumpem obyło się w Moskwie. Miał ku temu kilka...
Amerykański regulator rynku lotniczego - Federalna Agencja Transportu zezwoliła Boeingowi na zwiększenie produkc...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Prezydent Donald Trump uważa, że rosyjska propozycja, by Elon Musk i jego firma zajmująca się budową tuneli — Th...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas