Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.06.2025 13:04 Publikacja: 31.03.2022 14:36
Foto: Bloomberg
Przed wprowadzeniem sankcji na rosyjskie lotnictwo AerCap miał w leasingu w Rosji 135 samolotów i 14 silników. A jak powiedział prezes AerCap, Aengus Kelly jego firmie udało się z tego odzyskać z tego 22 samoloty i trzy silniki.
- Jako efekt szeroko zakrojonych sankcji wymierzonych w Rosję przez wiele rządów, firmy leasingowe z branży lotniczej, które prowadzą biznes w krajach Unii Europejskiej, Stanach Zjednoczonych i wielu innych krajach, mają zakaz dostaw samolotów i części zamiennych do nich. Dlatego właśnie AerCap zakończył wszystkie umowy leasingowe, jakie mieliśmy z rosyjskimi firmami. Jednocześnie zdecydowaliśmy się na agresywne środki, aby odzyskać naszą własność - mówił Aengus Kelly podczas prezentacji wyników za rok finansowy 2021.
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas