Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.06.2025 04:49 Publikacja: 20.03.2022 14:08
Foto: AFP
Serbski przewoźnik nie jest jedynym, który nie zawiesił połączeń z Rosją. Tak jak konkurencja, podniósł także ceny przelotów na tej trasie. Na rosyjskie lotniska latają nadal Emirates, Qatar Airways, Etihad i tureckie Turkish Airlines, Pegasus i Corendon. Jednak krytycy rosyjskiej wojny na Ukrainie wybrali sobie najsłabszego przewoźnika, którzy dodatkowo korzysta z dużego popytu na tej trasie. Linie arabskie i tureckie na razie zostawili w spokoju. W tej chwili tylko Air Serbia i Turkish Airlines sprzedają na rynku rosyjskim bilety w jedną stronę, z Rosji na zachód.
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas