Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 17.09.2025 20:16 Publikacja: 14.09.2021 18:34
Foto: Bloomberg
W prognozie na lata 2021-40 koncern z Chicago przewiduje, że liczba dostarczonych nowych samolotów cywilnych dojdzie do 43 610 o wartości 7,2 bln dolarów, o 500 więcej niż w prognozie sprzed roku, gdy podał liczbę 43 100. W krótszym okresie 10 lat, gdy przewoźnicy będą odczuwać jeszcze skutki pandemii, dostawy wyniosą 19 330 samolotów wobec przewidywanych wcześniej 18 350.
Boeing zwiększył nieco 20-letnie przewidywania dostaw samolotów szerokokadłubowych (B787 Dreamliner, A350) do 7670 z 7480. Ten segment najbardziej odczuł kryzys sanitarny, bo zamknięte granice uniemożliwiły podróże. W segmencie samolotów wąskokadłubowych średniego zasięgu (B737, A320) koncern spodziewa się dostarczenia 32 660 maszyn, rok wcześniej mówił o 32 270. W obecnej prognozie obniżył do 890 z 930 liczbę samolotów transportowych (cargo).
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Niemiecka Grupa Lufthansy zaczyna potężną reorganizację. Mniej samodzielności dla przejętych linii. Zmiany zos...
Białorusini jako sukces komunikują zdjęcie amerykańskich sankcji na swojego narodowego przewoźnika - Belavię. To...
Boeing 737 MAX, który przyleciał do na krakowskie lotnisko Balice wypadł z pasa. Zatrzymał się na pasie zieleni....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas