Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 08:38 Publikacja: 14.09.2021 18:34
Foto: Bloomberg
W prognozie na lata 2021-40 koncern z Chicago przewiduje, że liczba dostarczonych nowych samolotów cywilnych dojdzie do 43 610 o wartości 7,2 bln dolarów, o 500 więcej niż w prognozie sprzed roku, gdy podał liczbę 43 100. W krótszym okresie 10 lat, gdy przewoźnicy będą odczuwać jeszcze skutki pandemii, dostawy wyniosą 19 330 samolotów wobec przewidywanych wcześniej 18 350.
Boeing zwiększył nieco 20-letnie przewidywania dostaw samolotów szerokokadłubowych (B787 Dreamliner, A350) do 7670 z 7480. Ten segment najbardziej odczuł kryzys sanitarny, bo zamknięte granice uniemożliwiły podróże. W segmencie samolotów wąskokadłubowych średniego zasięgu (B737, A320) koncern spodziewa się dostarczenia 32 660 maszyn, rok wcześniej mówił o 32 270. W obecnej prognozie obniżył do 890 z 930 liczbę samolotów transportowych (cargo).
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas