Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 07:25 Publikacja: 02.09.2021 14:33
Foto: Bloomberg
Etiopczycy negocjowali z Amerykanami przez 2,5 roku warunki odszkodowania za katastrofę z 10 marca 2019, czyli od dnia katastrofy Boeinga 737 MAX, który spadł tuż po starcie z lotniska w Addis Abebie. Tak jak było to w przypadku innych linii eksploatujących MAX-y, m.in. z LOT-em i Enter Air, nie została podana kwota odszkodowania ani warunki ugody. Odrębnie toczą się negocjacje dotyczące wypłat odszkodowań dla rodzin
Po katastrofie Ethiopian Airlines, w której zginęło 157 osób, regulatorzy ruchu lotniczego na całym świecie uziemili ten typ samolotu. Najdłużej opierali się Amerykanie, a ówczesny prezydent, Donald Trump przekonywał, że do katastrof (5 miesięcy wcześniej, w końcu października 2018 spadł po starcie MAX indonezyjskiego Lion Aira) doszło, bo te maszyny są zbyt zaawansowane technologicznie dla nie dość wykształconych pilotów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas