Aktualizacja: 24.09.2015 11:40 Publikacja: 24.09.2015 11:40
Foto: Bloomberg
Agenda ONZ nadzorująca lotnictwo cywilne zaproponowała wcześniej, by do listopada 2016 wszystkie duże samoloty pasażerskie podawały swą pozycję przynajmniej co 15 minut. To była część planu mającego nie dopuścić do powtórzenia się przypadku zniknięcia samolotu B777 malezyjskich linii lotniczych lot MH370.
Komisja doradcza ICAO zaleciła jednak odroczenie tego do listopada 2018, aby dać przewoźnikom więcej czasu na wdrożenie zmiany — wynika z wewnętrznego raportu datowanego 1 września. Zalecono także, by ICAO rozważyła wprowadzenie zautomatyzowanych systemów śledzących, co zmusiłoby niektóre linie do instalowania w samolotach nowych urządzeń — ujawniło pismo branżowe „Air Traffic Management".
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas