Reklama

Teatry operowe. Dyrektor musi odejść, bo jest za długo

W cieniu konkursu na dyrektora Opery Narodowej, w którym najbardziej emocjonuje los Mariusza Trelińskiego, trwa wymiana szefów innych teatrów w Polsce. Nie zawsze przebiega ona bez problemów, a nawet protestów.

Publikacja: 12.03.2025 04:34

Czarodziejski flet w reżyserii Natalii Babińskiej, Opera na Zamku

Czarodziejski flet, Opera na Zamku

Czarodziejski flet w reżyserii Natalii Babińskiej, Opera na Zamku

Foto: Piotr Nykowski

Karuzela personalna w instytucjach kultury kręci się nadal. Dawno nie było takich dyrektorskich roszad, ale nie zawsze przynoszą one same korzyści. Dotyczy to zwłaszcza teatrów operowych, w których zmian na stanowiskach dyrektorskich nie wolno dokonywać w pośpiechu. To zawsze szkodzi sztuce operowej.

Trzecia kontynuacja w Operze na Zamku

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Teatr
W Teatrze TV wygrywa rodzinna historia
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Teatr
Festiwal Arcydzieł w Rzeszowie: „Titanic" i „Dracula" w rolach głównych
Teatr
Brytyjskie media o Twarkowskim: jedno z najbardziej olśniewających przedstawień
Patronat Rzeczpospolitej
Światowa prapremiera spektaklu „Pół żartem”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Teatr
„Rękopis znaleziony w Saragossie” z Sewerynem i Stenką w Teatrze Polskim
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama