Reklama
Rozwiń

Teatry operowe. Dyrektor musi odejść, bo jest za długo

W cieniu konkursu na dyrektora Opery Narodowej, w którym najbardziej emocjonuje los Mariusza Trelińskiego, trwa wymiana szefów innych teatrów w Polsce. Nie zawsze przebiega ona bez problemów, a nawet protestów.

Publikacja: 12.03.2025 04:34

Czarodziejski flet w reżyserii Natalii Babińskiej, Opera na Zamku

Czarodziejski flet, Opera na Zamku

Czarodziejski flet w reżyserii Natalii Babińskiej, Opera na Zamku

Foto: Piotr Nykowski

Karuzela personalna w instytucjach kultury kręci się nadal. Dawno nie było takich dyrektorskich roszad, ale nie zawsze przynoszą one same korzyści. Dotyczy to zwłaszcza teatrów operowych, w których zmian na stanowiskach dyrektorskich nie wolno dokonywać w pośpiechu. To zawsze szkodzi sztuce operowej.

Trzecia kontynuacja w Operze na Zamku

Pozostało jeszcze 94% artykułu
Teatr
XXXI Festiwal Sztuk Przyjemnych i Nieprzyjemnych w Łodzi rozpoczęty z przytupem
Teatr
Festiwal Sztuk Przyjemnych i Nieprzyjemnych spyta o wspólnotę i pokaże „Heksy" Szpili
Teatr
Klata powołany na dyrektora Teatru Narodowego. Teraz pojechał do Kijowa
Teatr
„Na prochach” to musical mocniejszy niż narkotyk
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Teatr
Pokazy mistrzów i autorytetów
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń