Reklama
Rozwiń
Reklama

Jak projektować opakowania dla klientów, czyli design opakowań z perspektywy konsumentów

Konsumenci deklarują, że zakupów dokonują, kierując się logicznymi przesłankami, a więc sprawdzając cenę produktu, jego skład i porównując go z innymi produktami z tej samej grupy. Rzeczywistość okazuje się inna.

Publikacja: 18.06.2019 13:52

Jak projektować opakowania dla klientów, czyli design opakowań z perspektywy konsumentów

Foto: 226863895

Większość konsumentów dokonuje zakupów pod wpływem chwili, kierując się głownie opakowaniem i znajomym logo. Z tego powodu coraz ważniejsze jest przemyślane projektowanie opakowań nowych produktów oraz modernizowanie opakowań produktów, które są dostępne na rynku od dłuższego czasu.

Opakowanie ważniejsze niż produkt?

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1360
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1359
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1358
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1356
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1355
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama