Reklama

Jak projektować opakowania dla klientów, czyli design opakowań z perspektywy konsumentów

Konsumenci deklarują, że zakupów dokonują, kierując się logicznymi przesłankami, a więc sprawdzając cenę produktu, jego skład i porównując go z innymi produktami z tej samej grupy. Rzeczywistość okazuje się inna.

Publikacja: 18.06.2019 13:52

Jak projektować opakowania dla klientów, czyli design opakowań z perspektywy konsumentów

Foto: 226863895

Większość konsumentów dokonuje zakupów pod wpływem chwili, kierując się głownie opakowaniem i znajomym logo. Z tego powodu coraz ważniejsze jest przemyślane projektowanie opakowań nowych produktów oraz modernizowanie opakowań produktów, które są dostępne na rynku od dłuższego czasu.

Opakowanie ważniejsze niż produkt?

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1336
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1335
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1334
Świat
Podcast „Rzecz o geopolityce”: Europa straciła swoje wartości? Chiny w kryzysie wewnętrznym
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Świat
Biały Dom: Stany Zjednoczone Ameryki są coraz bardziej zmęczone tą wojną
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama