Jak projektować opakowania dla klientów, czyli design opakowań z perspektywy konsumentów

Konsumenci deklarują, że zakupów dokonują, kierując się logicznymi przesłankami, a więc sprawdzając cenę produktu, jego skład i porównując go z innymi produktami z tej samej grupy. Rzeczywistość okazuje się inna.

Publikacja: 18.06.2019 13:52

Jak projektować opakowania dla klientów, czyli design opakowań z perspektywy konsumentów

Foto: 226863895

Większość konsumentów dokonuje zakupów pod wpływem chwili, kierując się głownie opakowaniem i znajomym logo. Z tego powodu coraz ważniejsze jest przemyślane projektowanie opakowań nowych produktów oraz modernizowanie opakowań produktów, które są dostępne na rynku od dłuższego czasu.

Opakowanie ważniejsze niż produkt?

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1209
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1208
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1207
Świat
Podcast „Rzecz o geopolityce”: Turcja mocarstwem? A jakie ambicje ma Polska?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1206