"Ulice polskich miast nie należą do Pana i nie ma Pan prawa zaśmiecać ich wulgarnymi obrazami, które na dodatek nie mają żadnego związku z reklamowanymi produktami. Rada Reklamy wielokrotnie piętnowała tego typu reklamy" - pisze Stowarzyszenie Twoja Sprawa w oświadczeniu skierowanym do współwłaściciela spółki LPP Marka Piechocińskiego.
"Firma LPP (House, Cropp, Sinsay, Mohito, Reserved i Reserved Kids) zaśmieca przestrzeń publiczną wielu polskich miast plakatami reklamowymi marki House, które przedstawiają parę podczas domniemanego kontaktu seksualnego. Para jest naga, a modelka ma jednoznaczny wyraz twarzy. Wyjątkowo prowokacyjna reklama zilustrowana jest hasłem "Every Sound Makes Music", czyli "Każdy dźwięk tworzy muzykę". Reklama jest prowokacją wymierzoną szczególnie w rodziców, którzy nie życzą sobie, aby ktokolwiek, a zwłaszcza koncerny, kierował do ich dzieci rozerotyzowane obrazy wbrew ich woli" - czytamy w oświadczeniu organizacji.
Firma odzieżowa House odniosła się do zarzutów stowarzyszenia.
"Jesteśmy odważną marką i takie są też nasze reklamy. Pokazywanie spraw, które są częścią naszego życia, takich jak smutek, radość i miłość nie jest obrażaniem nikogo. Pokazujemy życie, nic więcej. Przykro nam, jeśli kogoś uraziło oglądanie zmysłowego aktu miłości, który ukazał się ostatnio na billboardach. Tak jak WY kochamy życie i ono nas inspiruje do tworzenia fajnych rzeczy. Jak zawsze jesteśmy otwarci i nie będziemy usuwać opinii i komentarzy, z którymi się nie zgadzamy, bo też są elementem życia. Wszystkim życzymy uśmiechu i radości ever" - czytamy.