Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.10.2015 14:15 Publikacja: 30.09.2015 21:38
Foto: Fotorzepa/Bartlomiej Zborowski
Rzeczpospolita: Wielkie korporacje międzynarodowe chcą walczyć o prawa mniejszości seksualnych na całym świecie. Mówi się, że klient homoseksualny to klient zamożniejszy, to prawda?
Bartosz Jaźwiński: Ale nie dlatego, że jest homoseksualny. Klient homoseksualny ma przecież takie same dochody jak klient heteroseksualny. Różnica polega na tym, że tacy klienci mają mniejsze obciążenia finansowe, w związku z tym więcej pieniędzy mogą przeznaczyć na zakup dóbr niekoniecznie niezbędnych do życia.
„Jak ocenia Pani/Pan operację wojskową Izraela »Powstający Lew«" prowadzoną przeciw Iranowi?” - takie pytanie za...
Blisko 450 wypadków z hulajnogami – w co drugim ucierpiały dzieci i nastolatkowie. Eksperci apelują: wprowadzić...
„Czy obawia się Pani/Pan, że rozwój modeli sztucznej inteligencji może doprowadzić do likwidacji Pani/Pana miejs...
Parada Równości 2025 przeszła przez Warszawę pod hasłem „Odpowiedzią jest miłość”. Stolica stała się areną najwi...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Pod hasłem „Odpowiedzią jest miłość” ulicami w centrum Warszawy przeszła Parada Równości. Stołeczna policja poda...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas