Reklama

Klient homoseksualny z grubszym portfelem

Klienci homoseksualni mają mniejsze obciążenia finansowe, w związku z tym więcej pieniędzy mogą przeznaczyć na zakup dóbr niekoniecznie niezbędnych do życia - mówi Bartosz Jaźwiński, współwłaściciel agencji Majestic Media zajmującej się reklamą adresowaną do gejów i lesbijek.

Aktualizacja: 01.10.2015 14:15 Publikacja: 30.09.2015 21:38

Klient homoseksualny z grubszym portfelem

Foto: Fotorzepa/Bartlomiej Zborowski

Rzeczpospolita: Wielkie korporacje międzynarodowe chcą walczyć o prawa mniejszości seksualnych na całym świecie. Mówi się, że klient homoseksualny to klient zamożniejszy, to prawda?

Bartosz Jaźwiński:
Ale nie dlatego, że jest homoseksualny. Klient homoseksualny ma przecież takie same dochody jak klient heteroseksualny. Różnica polega na tym, że tacy klienci mają mniejsze obciążenia finansowe, w związku z tym więcej pieniędzy mogą przeznaczyć na zakup dóbr niekoniecznie niezbędnych do życia.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
bezpieczeństwo
Jak reagować na alerty i sygnały alarmowe? Oto instrukcje MSWiA
Społeczeństwo
Anna Bernhardt: Teraz jest bardzo ważne, żebyśmy wzorem Jerzego Giedroycia stali murem za Ukrainą
Społeczeństwo
Państwo w państwie. Czy można odebrać dziecko za niepełnosprawność?
Społeczeństwo
Starzyński od lat tonie w odchodach. Historia zaniedbań
Reklama
Reklama