Klient homoseksualny z grubszym portfelem

Klienci homoseksualni mają mniejsze obciążenia finansowe, w związku z tym więcej pieniędzy mogą przeznaczyć na zakup dóbr niekoniecznie niezbędnych do życia - mówi Bartosz Jaźwiński, współwłaściciel agencji Majestic Media zajmującej się reklamą adresowaną do gejów i lesbijek.

Aktualizacja: 01.10.2015 14:15 Publikacja: 30.09.2015 21:38

Klient homoseksualny z grubszym portfelem

Foto: Fotorzepa/Bartlomiej Zborowski

Rzeczpospolita: Wielkie korporacje międzynarodowe chcą walczyć o prawa mniejszości seksualnych na całym świecie. Mówi się, że klient homoseksualny to klient zamożniejszy, to prawda?

Bartosz Jaźwiński:
Ale nie dlatego, że jest homoseksualny. Klient homoseksualny ma przecież takie same dochody jak klient heteroseksualny. Różnica polega na tym, że tacy klienci mają mniejsze obciążenia finansowe, w związku z tym więcej pieniędzy mogą przeznaczyć na zakup dóbr niekoniecznie niezbędnych do życia.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Społeczeństwo
Sondaż: Jak Polacy oceniają operację wojskową Izraela przeciw Iranowi?
Społeczeństwo
Elektryczna hulajnoga to nie dziecinna zabawka – bywa zabójcza
Społeczeństwo
Sondaż: Ilu Polaków boi się, że sztuczna inteligencja odbierze im pracę?
Społeczeństwo
Parada Równości 2025 w Warszawie. Tęczowe platformy przejechały przez centrum
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Społeczeństwo
Parada Równości przeszła ulicami Warszawy. Nie obyło się bez incydentów