Reklama

Jak napisać ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska urzędnicze

Pracodawca samorządowy ma prawo wybrać osoby, z którymi chce pracować. Jednak określając wymagania, musi dbać o to, aby nie postawiono mu zarzutu utrudniania dostępu do służby publicznej.

Publikacja: 17.03.2015 04:55

Jak napisać ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska urzędnicze

Foto: www.sxc.hu

Z ustawy o pracownikach samorządowych wynika, że nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, jest otwarty i konkurencyjny. Cała procedura musi odbywać się zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych. Dotyczy to także ogłoszenia o naborze, które rozpoczyna rekrutację.

Krok 1. Określ stanowisko, zadania, warunki

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Podatki
Skarbówka ostrzega uczniów i studentów przed takim „dorabianiem"
Sądy i trybunały
Awantura na posiedzeniu Trybunału Stanu. „Proszę zdjąć togi i tam siąść"
Prawo karne
„Szon patrole” to nie zabawa. Prawnicy mówią, co i komu za nie grozi
Rzecz o prawie
Joanna Parafianowicz: Rynkowe rozterki adwokatów
Sądy i trybunały
TSUE wydał ważny wyrok w sprawie tzw. neo-sędziów i Izby Kontroli Nadzwyczajnej
Reklama
Reklama