Reklama
Rozwiń

Na złej obsłudze ePUAP nie mogą tracić korzystający

Skutki nieprawidłowej obsługi poczty elektronicznej czy systemu ePuap przez organy administracji publicznej nie mogą być przerzucane na korzystających z tych systemów.

Aktualizacja: 21.04.2016 08:59 Publikacja: 21.04.2016 08:20

Na złej obsłudze ePUAP nie mogą tracić korzystający

Foto: 123RF

Roman R. (dane zmienione) skorzystał z poczty elektronicznej, kierując w 2014 r. wniosek do dyrektora gimnazjum o przesłanie kopii korespondencji między gimnazjum a radą rodziców oraz protokołów z posiedzeń rady rodziców z dwóch lat szkolnych. Żądane dokumenty dotyczyły działalności szkoły, a szkoła publiczna jest zobowiązana do udostępniania informacji publicznej.

Wniosek został wysłany pocztą e-mailową, ponieważ gimnazjum nie miało wtedy elektronicznej skrzynki podawczej – systemu ePuap.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Spadki i darowizny
Jak długo można żądać zachowku? Prawo jasno wskazuje termin przedawnienia
Praca, Emerytury i renty
Bogdan Święczkowski interweniuje u prezesa ZUS. „Problem dotyczy tysięcy osób"
Zawody prawnicze
„Sądy przekazały sprawy radcom”. Dziekan ORA o skutkach protestu adwokatów
Konsumenci
Tysiąc frankowiczów wygrywa z mBankiem. Prawomocny wyrok w głośnej sprawie
W sądzie i w urzędzie
Od 1 lipca nowości w aplikacji mObywatel. Oto, jakie usługi wprowadzono